TERMENI SI CONDITII

Termenii si conditiile de utilizare ale serviciului de asistenta la dauna “ARODEC”

Prezentii termeni si conditii reprezinta clauze contractuale acceptate de catre parti, de catre Prestator prin postarea acestora pe site-ul https://arodec.ro si de catre Utilizator prin acceptarea lor la momentul achizitiei serviciului, insotita de dreptul de utilizare a serviciilor si/sau prin descarcarea si instalarea aplicatiei ori in alta modalitate care conduce la concluzia neechivoca a acceptarii lor, inclusiv, dar fara a se limita, la solicitarea de servicii adresata in scris sau prin apelarea serviciului telefonic de tip Call Center la numarul (031)9997. Oricare din aceste manifestari de vointa au valoarea acceptarii neconditionate a unei oferte de a contracta in conditiile art. 1.182 alin. (1) si 1.186 alin (2) Cod Civil. In completarea acestor conditii contractuale se vor aplica dispozitiile legale in materie, cu exceptia situatiei in care partile au derogat de la acestea prin prezentii termeni si conditii sau prin documente ulterior incheiate intre acestea. Pentru a putea utiliza serviciul ARODEC by “Daune.Expert” trebuie mai intai sa fiti de acord cu termenii care urmeaza.Va rugam sa ii cititi cu atentie. In cazul in care nu intelegeti Termenii sau nu acceptati o parte a acestora, nu trebuie sa utilizati serviciul ARODEC by “Daune.Expert”.

1. Definitii

In sensul prezentelor conditii, termenii de mai jos au urmatorul inteles:

1.1. "Prestator" inseamna S.C. DEBT MANAGEMENT EXPERT S.R.L., persoana juridica romana cu sediul social in Bucuresti, Sector 3, Str. Cluceru Udricani nr. 18, etaj 6, cod unic de inregistrare RO 23100890, numar identificare la Registrul Comertului prin J40/840/2008 inregistrata potrivit legii romane si care realizeaza activitati de evaluare a riscului de asigurare si a pagubelor;

1.2. "Utilizator" inseamna persoana fizica si/sau juridica, titular al unei polite de asigurare de raspundere civila auto ale carei date de identificare sunt mentionate in formularele pe care le completeaza conform solicitarilor Prestatorului si care in temeiul prezentului contract va beneficia, dupa achizitionarea dreptului de utilizare a serviciului “Daune.Expert” si acceptarea conditiilor de utilizare, de serviciile mentionate in cadrul Sectiunii 5 -“Lista detaliata a serviciilor oferite”.

1.3. “Serviciul de asistenta” reprezinta furnizarea serviciilor auxiliare asigurarilor ce constau in evaluarea riscurilor si a pagubelor, medierea si ajustarea pierderii, intermedierea unor servicii complementare si/sau auxiliare (asistenta rutiera, asistenta juridica), evaluarea riscului de asigurare si a pagubelor.

1.4. "Aplicatia DAUNE EXPERT" sau ARODEC by "DAUNE EXPERT" inseamna programul informatic (soft) dezvoltat de Prestator, compatibil cu sistemele de operare Android si IOS;

1.5. "Contul Utilizator" reprezinta contul deschis de utilizator prin accesarea serviciului ARODEC by “Daune.Expert” prin intermediul programului informatic definit la punctul 1.3. si introducerea datelor, informatiilor si elementelor de siguranta solicitate.

1.6. "Polita de Asigurare Auto (RCA sau CASCO) inseamna asigurarea de raspundere civila obligatorie sau facultativa pentru pagube produse prin accidente de vehicule, precum si tramvaie, in limitele teritoriale de acoperire.

1.7. „Vehicul” - orice mijloc de transport, cu sau fara propulsie proprie, destinat deplasarii pe uscat, inclusiv orice tip de remorca, indiferent daca este cuplata sau nu, exceptie facand cele care se deplaseaza pe sine, bicicletele sau vehiculele cu tractiune animala;

1.8. „Eveniment Auto”- implicarea a doua sau mai multe vehicule, a unui vehicul cu un pieton sau a unui vehicul cu un corp fix, intr-o actiune imprevizibila care intrerupe mersul normal al lucrurilor provocand pagube materiale, raniri, mutilari etc.

1.9. „Persoana pagubita” persoana indreptatita sa primeasca despagubiri pentru prejudiciul suferit ca urmare a producerii unui risc acoperit printr-un contract de asigurare de raspundere civila;

1.10. „Prejudiciu” - efectul negativ suferit de persoana pagubita prin producerea unui risc acoperit printr-un contract de asigurare de raspundere civila;

2. Obiectul Contractului

2.1. Obiectul contractului il reprezinta prestarea de servicii auxiliare activitatii de asigurare. Serviciile includ evaluarea riscurilor si a pagubelor, medierea si ajustarea pierderii, intermedierea unor servicii complementare si sau auxiliare (asistenta rutiera, asistenta juridica), evaluarea riscului de asigurare si a pagubelor.
Utilizatorul intelege si accepta ca prezentul contract nu reprezinta un contract de asigurare in intelesul Legii nr. 136/1995 si ca Prestatorul nu este un asigurator in intelesul aceluiasi act normativ.

3. Termenul Contractului

Prezentul contract intra in vigoare la 48h de la sfarsitul zilei la care s-a facut achizitia si ambele parti il semneaza sau il accepta in alta maniera prevazuta de lege sau de prezentele conditii si va fi valabil pentru o perioada egala cu perioada de valabilitate aleasa la momentul achizitiei.
In cazul in care la data expirarii perioadei contractate (cu exceptia anularii/constatarii nulitatii acesteia) exista unul sau mai multe dosare de dauna deschise, prezentul contract isi va produce efectele pana la data inchiderii acestuia.

4. Declaratii si garantii

4.1. Fiecare parte reprezinta si garanteaza in mod permanent in folosul si pentru cealalta ca:

4.1.1. Functioneaza si este organizata corespunzator cu respectarea legislatiei locale unde a fost inregistrata sau infiintata. Fiecare parte are capacitatea de a incheia si a executa acest Contract si de a-si indeplini obligatiile decurgand din acesta. Indeplinirea obligatiilor decurgand din acest Contract nu incalca si nu contravin nici unei dispozitii legale aplicabile, nici unei prevederi din statut si regulamente sau altor documente constitutive similare, nici unei hotarari judecatoresti sau a unei autoritati administrative aplicabile partii respective.

4.1.2. Toate aprobarile necesare pentru a permite partilor sa incheie si sa indeplineasca obligatiile decurgand din acest contract au fost obtinute si sunt in vigoare, iar toate conditiile pentru aceste autorizatii au fost indeplinite; acest Contract da nastere unor obligatii valabile.

4.2. Pentru a utiliza serviciul prin intermdiul aplicatiei (softului) veti avea nevoie de un dispozitiv care intrunește cerintele de sistem si de compatibilitate mentionate pe site-ul https://arodec.daune.expert, care se pot modifica periodic, de acces activ la internet si de un software compatibil. Capacitatea de a utiliza serviciul de asistenta ARODEC by “Daune.Expert” si performantele acestuia pot fi afectate de acesti factori. Indeplinirea acestor cerinte de sistem este responsabilitatea dumneavoastra. Utilizatorul declara ca terminalul sau permite descarcarea si utilizarea corespunzatoare a serviciului de asistenta ARODEC by “Daune.Expert” prin intermediul aplicatiei. Puteti sa utilizati serviciului de asistenta ARODEC by “Daune.Expert” prin intermediul aplicatiei pe dispozitivul mobil (telefon, tableta, etc.), computer sau alt dispozitiv compatibil cu sistemele de operare Android si IOS.

4.3. Orice consecinte a neindeplinirii acestor conditii care afecteaza utilizarea serviciului si/sau prestarea serviciilor nu pot si nu vor fi imputate Prestatorului.

4.4. Utilizatorul declara ca a luat cunostiinta de prezentele conditii contractuale si ca acestea nu pot fi modificate decat prin postarea noilor conditii sau a modificarilor pe site-ul https://arodec.daune.expert , modificari care se vor aplica imediat. Continuarea utilizarii aplicatiei si/sau solicitarea de servicii reprezinta acordul Utilizatorului asupra termenilor si conditiilor.

4.4. Utilizatorul declara ca informatiile si/sau furnizate la deschiderea Contului de Utilizator si/sau pe parcursul prestarii serviciilor sunt reale si complete si se obliga sa notifice Prestatorul cu privire la orice modificare a acestora.

4.5. Fiecare din partile prezentului contract va despagubi cealalta parte pentru orice pierdere, raspundere sau cost care ar putea rezulta din incalcarea garantiilor continute in prezentul articol 4 si va notifica cealalta parte cu privire la incalcarea sau riscul de a fi incalcat prezentul articol 4.

4.6. Utilizatorul declara ca a luat cunostinta si accepta ca orice corespondenta de orice fel cu Prestatorul si/sau angajatii Prestatorului, inclusiv dar fara a se limita la telefon, mail, fax, va fi inregistrata si arhivata de catre Prestator. Utilizatorul declara ca a luat cunostinta si accepta ca orice corespondenta cu angajatii Prestatorului are drept scop informarea si rezolvarea unor probleme de ordin tehnic si nu constituie si nu pot fi interpretate ca modificari si/sau completari ale prezentelor conditii contractuale.

4.7. Utilizatorul declara ca a parcurs clauzele contractuale si ca nu are solicitari de modificare a acestora, considerand ca a negociat continutul acestora, in intelesul art. 4 din Legea nr. 193/2000.

4.8. Utilizatorul este de acord ca datele sale personale sa ii fie prelucrate de catre Comisionar in conditiile si cu respectarea Legii nr. 506/2004.

5. Lista detaliata a serviciilor oferite:

5.1.
a) Serviciu conex asigurarilor pentru faza postvanzare de tip “Claim Assesment” (mediere la dauna);
b) Asistenta la deschidere dosar dauna prin intermediul aplicatiei “DAUNE EXPERT”
c) Asistenta telefonica de specialitate in caz de dauna (call center ARODEC by “Daune.expert”), asistenta la deschiderea dosarului de dauna prin intermediul call center (031)9997;
d) Tractare gratuita a autovehiculului atat pentru soferul vinovat cat si pentru soferul pagubit (daca autoturismul nu mai este deplasabil in urma unui accident) pana la cel mai apropiat service sau loc de adapostire in limita a 50km, de la locul incidentului (pe un sens);
e)Service roti: Prin avarie se intelege ca anvelopa nu poate fi reparata prin operatii clasice de vulcanizare fapt ce creaza nevoia de inlocuire a anvelopei.Serviciul poate fi accesat daca se indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
- Anvelopa a fost avariata in timpul deplasarii;
- Prin inlocuirea anvelopei se reda mobilitatea autovehiculului;
- Suprafata de rulare pe anvelopa avariata masoara un strat util mai mare de 3mm;
- Sesizarea se face de la locul incidentului (autovehiculul este imobilizat la locul unde s-a produs evenimentul si s-a activat serviciul de tractare)
- DAUNE.expert va acoperi costurile de inlocuire (manopera si costul anvelopei) in limita a 150 euro/an (TVA inclusa), numar nelimitat de evenimente
f) Mandatare reprezentant al serviciului de asistenta ARODEC by “Daune.expert” pentru reprezentarea pagubitului in fata Asiguratorului.
g) Programarea pentru constatare in fata Asiguratorului (prezenta Beneficiarului la Asigurator este obligatorie); In functie de societatea de asigurari la care urmeaza sa se deschida dosarul de dauna, este posibil sa fie necesar apelul direct al pagubitului.
h) Asistarea clientului la deschiderea dosarului de dauna la societatea de asigurari (prezenta poate fi obligatorie)
i) Reprezentarea atat a soferului pagubit cat si a celui vinovat in fata asiguratorului;
j) Asistenta beneficiarului despagubirii in fazele intocmirii devizelor de reparatii, alegerea solutiilor tehnice de reparatie corespunzatoare si in alegerea unei unitati service corespunzatoare;
k) Monitorizarea reparatiei autoturismului in service si raportarea ritmica catre beneficiar a stadiului reparatiei;
l) Notificarea beneficiarului despagubirii referitor la preluarea autovehiculului din service.

5.2. Serviciile vor fi prestate de catre Prestator doar pentru un singur vehicul aflat in proprietatea sau folosinta Utilizatorului.

5.3. Utilizatorul serviciului de asistenta ARODEC by “Daune.Expert”, cu incunostiintarea in mod expres a reprezentantilor serviciului, poate sa acorde drepturile sale izvorate din prezentul contract si catre cealalta persoana implicata in evenimentul auto, daca acesta din urma isi manifesta acordul de vointa in mod direct sau indirect.

6. Limitarea raspunderii

6.1. Prestatorul nu raspunde pentru realitatea si corectitudinea datelor si/sau informatiilor furnizate de Utilizator.

6.2. Prestatorul nu raspunde pentru prejudiciile pe care le-ar putea suferi Utilizatorul ca urmare a lipsei de calitate sau a discontinuitatii conexiunii la internet sau a atacurilor informatice asupra site-ului.

6.3. Prestatorul nu raspunde pentru prejudiciile pe care le-ar putea suferi Utilizatorul ca urmare a dezvaluirii de catre Utilizator catre terte parti a datelor personale, a parolelor de acces si de autentificare sau in cazul in care virusi sau alte programe informatice compromit integralitatea si confidentialitatea accesului Utilizatorului la serviciul de asistenta ARODEC by “Daune.Expert” sau care permit persoanelor neautorizate sa acceseze in mod fraudulos Contul Utilizatorului.

6.4. Prestatorul nu raspunde pentru intarzierile, intreruperile sau alte probleme de functionare ale dispozitivului folosit de catre Utilizator sau a mijloacelor de comunicare intre Prestator si orice alta persoana sau entitate.

7. Rapoarte si alte comunicari

7.1. Prestatorul va furniza Utilizatorului, prin intermediul serviciului de asistenta ARODEC by “Daune.Expert” rapoarte care vor cuprinde:

(i) Informatii despre stadiul dosarului de dauna;
(ii) Imagini si descrieri ale stadiului reparatiei autovehicului;
Totodata, aceste rapoarte pot fi accesate si descarcate de catre Utilizator prin intermediul programul informatic (soft) –aplicatia ”DAUNE EXPERT”

7.2. Utilizatorul poate primi prin intermediul aplicatiei “DAUNE EXPERT” diverse comunicari inclusiv cele legate de modificari ale taxelor si comisioanelor prevazute la art. 8.

8. Taxe si comisioane

8.1 Pentru serviciile prestate in conformitate cu prevederile prezentului contract, Prestatorul este indreptatit la comisioanele postate pe site-ul https://arodec.daune.expert , despre care Utilizatorul a luat cunostiinta si le-a acceptat.

8.2. Prestatorul va comunica Utilizatorului prin intermediul aplicatiei “DAUNE EXPERT” sau prin orice alt mijloc de comunicare prevazut in prezentele conditii orice modificare a comisioanelor. Lipsa raspunsului Utilizatorului in termen de 5 zile de la data primirii notificarii de la Prestator, este considerata acceptul Utilizatorului cu privire la modificarea comisioanelor. In cazul in care Clientul nu este de acord cu noile comisioane, acesta poate notifica incetarea prezentului contract.
Descarcarea serviciului de asistenta Arodec by “Daune.Expert” prin intermediul programului soft (aplicatie) este gratuita. Este posibil sa vi se aplice taxe pentru date sau acces de catre terte parti (cum ar fi furnizorul dvs. de internet sau operatorul de telefonie mobila) pentru descarcarea si utilizarea aplicatiei, inclusiv dar fara a se limita la incarcarea si transmiterea unor fisiere. De exemplu, vi se pot aplica astfel de taxe daca utilizati servicii oferite prin intermediul aplicatiei pe dispozitive sau prin intermediul unor servicii terta parte. Toate aceste taxe cad in responsabilitatea dvs.

8.3. Orice plata achitata in avans de catre Client, ca urmare a manifestarii de vointa a acestuia de utilizare a serviciului de asistenta ARODEC by “Daune.Expert”, nu va fi rambursata de catre Prestator in situatia in care Clientul nu foloseste serviciul pe perioada valabilitatii contractului.

9. Forta Majora

Nici una dintre parti nu va fi raspunzatoare fata de cealalta pentru nicio pierdere, obligatie sau costuri suferite de aceasta a doua parte in urma neindeplinirii oricareia dintre obligatiile primei parti din acest contract cand aceasta neindeplinire este rezultatul oricarui eveniment sau cauza independenta de controlul acestei parti, incluzand, dar fara a se limita la catastrofe naturale, defectiuni in telecomunicatie sau in sistemul IT, sau acte ale autoritatilor nationale sau supranationale.

10. Legislatia Aplicabila

Acest contract este guvernat de si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

11. Jurisdictie

11.1. Orice diferend intervenit intre parti in legatura cu interpretarea, incheierea, executarea sau incetarea prezentului contract va fi solutionat in primul rand pe cale amiabila.

11.2. In situatia in care diferendul nu se solutioneaza pe cale amiabila, el va fi supus instantelor romane competente de la sediul Prestatorului.

12. Incetarea si rezilierea contractului

12.1. Acest contract inceteaza:
(i) prin acordul scris al partilor;
(ii) prin denuntarea unilaterala de catre Prestator printr-o notificare de incetare transmisa Utilizatorului cu 1 zi inainte de data incetarii, in conditiile in care Utilizatorul nu furnizeaza datele, informatiile si/sau documentele necesare prestarii serviciilor;
(iii) prin rezilierea de drept, fara nicio alta formalitate si fara interventia vreunei instante judecatoresti, in cazul in care Utilizatorul nu indeplineste, indeplineste necorespunzator sau incalca obligatiile prevazute in sarcina sa in prezentul contract si nu remediaza situatia de neindeplinire/incalcare a obligatiilor in termen de cel mult 5 zile de la data solicitarii de remediere.

12.2. Incetarea contractului nu exonereaza partile de indeplinirea obligatiilor contractuale ce le revin pana la data incetarii contractului.

13. Notificari

Orice solicitare, document sau comunicare va fi facuta prin intermediul programulului soft (aplicatie) a serviciului de asistenta ARODEC by “DAUNE EXPERT” si/sau la adresele postale si/sau de mail ori la numarul de telefon furnizat de Utilizator la momentul crearii contului sau pe parcursul prestarii serviciilor .
Toate comunicarile in legatura cu prezentul contract vor fi efectuate in limba romana.

14. Dispozitii finale

14.1. Prezentul Contract constituie intregul acord al partilor in ceea ce priveste furnizarea de servicii specifice activitatii de evaluare a riscului de asigurare si a pagubelor. Prezentul Contract inlocuieste orice contract sau acord incheiat anterior de parti, care va inceta astfel sa aiba efect.

14.2. Daca una dintre prevederile prezentului contract este declarata nula sau imposibil de executat potrivit unei hotarari judecatoresti, o astfel de invaliditate nu va afecta validitatea sau forta executorie a restului prezentului Contract.

14.3. Neexercitarea de catre oricare din parti a unui drept care ii revine in baza prezentului contract nu reprezinta o renuntare la acel drept.

14.4. Utilizatorul, avand la cunostinta natura operatiunilor avute in vedere de prezentul contract, declara ca isi asuma, prin semnarea prezentului contract, riscul oricaror schimbari a imprejurarilor in care este incheiat acest contract, in conformitate cu art. 1271 alin. (3) lit. c) din Codul Civil, si renunta la invocarea impreviziunii in legatura cu acest contract.

14.5. Fiecare imputernicire, autorizare sau instructiune de natura mandatului data de Utilizator catre Prestator prin intermediul sau in legatura cu prezentul contract se considera a fi data pe intreaga perioada de timp a raporturilor contractuale dintre Prestator si Utilizator. Prevederile art. 2015 Cod Civil nu sunt aplicabile pentru nicio astfel de imputernicire, autorizare sau instructiune.

Termenii si conditiile de utilizare ale serviciului de asistenta “TRAVEL DOC ASSIST”

Prezentii termeni si conditii reprezinta clauze contractuale acceptate de catre parti, de catre Prestator prin postarea acestora pe site-ul www.daune.expert si de catre Utilizator prin acceptarea lor la momentul achizitiei serviciului Travel Doc Assist distinct sau odata cu achizitia politei de asigurari auto, insotita de dreptul de utilizare a serviciilor si/sau prin descarcarea si instalarea aplicatiei ori in alta modalitate care conduce la concluzia neechivoca a acceptarii lor, inclusiv, dar fara a se limita, la solicitarea de servicii adresata in scris sau prin apelarea serviciului telefonic de tip Call Center la numarul (031)9997. Oricare din aceste manifestari de vointa au valoarea acceptarii neconditionate a unei oferte de a contracta in conditiile art. 1.182 alin. (1) si 1.186 alin (2) Cod Civil. In completarea acestor conditii contractuale se vor aplica dispozitiile legale in materie, cu exceptia situatiei in care partile au derogat de la acestea prin prezentii termeni si conditii sau prin documente ulterior incheiate intre acestea. Pentru a putea utiliza serviciul “Travel Doc Assist” trebuie mai intai sa fiti de acord cu termenii care urmeaza.Va rugam sa ii cititi cu atentie. In cazul in care nu intelegeti Termenii sau nu acceptati o parte a acestora, nu trebuie sa utilizati serviciul “DAUNE.expert”.

1. Definitii

In sensul prezentelor conditii, termenii de mai jos au urmatorul inteles:

1.1. "Prestator" inseamna S.C. DEBT MANAGEMENT EXPERT S.R.L., persoana juridica romana cu sediul social in Bucuresti, Sector 3, Str. Cluceru Udricani nr. 18, etaj 6, cod unic de inregistrare RO 23100890, numar identificare la Registrul Comertului prin J40/840/2008 inregistrata potrivit legii romane si care realizeaza activitati de evaluare a riscului de asigurare si a pagubelor;

1.2. "Utilizator" inseamna persoana fizica si/sau juridica, titular al unei polite de asigurare de raspundere civila auto ale carei date de identificare sunt mentionate in formularele pe care le completeaza conform solicitarilor Prestatorului si care in temeiul prezentului contract va beneficia, dupa achizitionarea dreptului de utilizare a serviciului “Travel Doc Assist” si acceptarea conditiilor de utilizare, de serviciile mentionate in cadrul Sectiunii 5 -“Lista detaliata a serviciilor oferite”.

1.3. “Serviciul de asistenta” reprezinta furnizarea serviciilor auxiliare asigurarilor ce constau in evaluarea riscurilor si a pagubelor, medierea si ajustarea pierderii, intermedierea unor servicii complementare si/sau auxiliare (asistenta rutiera, asistenta juridica), evaluarea riscului de asigurare si a pagubelor.

1.4. "Aplicatia DAUNE.expert" sau " DAUNE.expert" inseamna programul informatic (soft) dezvoltat de Prestator, compatibil cu sistemele de operare Android si IOS;

1.5. "Contul Utilizator" reprezinta contul deschis de utilizator prin accesarea serviciului “Daune.Expert” prin intermediul programului informatic definit la punctul 1.3. si introducerea datelor, informatiilor si elementelor de siguranta solicitate.

1.6. "Polita de Asigurare Auto (RCA sau CASCO) inseamna asigurarea de raspundere civila obligatorie sau facultativa pentru pagube produse prin accidente de vehicule, precum si tramvaie, in limitele teritoriale de acoperire.

1.7. „Vehicul” - orice mijloc de transport, cu sau fara propulsie proprie, destinat deplasarii pe uscat, inclusiv orice tip de remorca, indiferent daca este cuplata sau nu, exceptie facand cele care se deplaseaza pe sine, bicicletele sau vehiculele cu tractiune animala;

1.8. „Eveniment Auto”- implicarea a doua sau mai multe vehicule, a unui vehicul cu un pieton sau a unui vehicul cu un corp fix, intr-o actiune imprevizibila care intrerupe mersul normal al lucrurilor provocand pagube materiale, raniri, mutilari etc.

1.9. „Persoana pagubita” persoana indreptatita sa primeasca despagubiri pentru prejudiciul suferit ca urmare a producerii unui risc acoperit printr-un contract de asigurare de raspundere civila;

1.10. „Prejudiciu” - efectul negativ suferit de persoana pagubita prin producerea unui risc acoperit printr-un contract de asigurare de raspundere civila;

1.11. Drum public: orice cale de comunicaţie terestră, cu excepţia căilor ferate, special amenajată pentru traficul rutier, deschisă circulaţiei publice; drumurile care sunt închise circulaţiei publice sunt semnalizate la intrare cu inscripţii vizibile; definiţia include şi drumurile de acces în incinte, către obiective turistice, cât şi cele din interiorul acestora sau spaţii amenajate pentru parcare. Pentru clarificare menționăm că „Drumul public” trebuie să îndeplinească condițiile de siguranță pentru autovehiculele speciale de tractare și nu se face referire la “drumuri de utilitate privată”.

1.12. Drum închis circulației publice – acele drumuri de utilitate privată care servesc obiectivelor la care publicul nu are acces, precum si acele drumuri de utilitate publică închise temporar circulației publice.

1.13. Beneficiarul final – Persoană fizică și/sau juridică, proprietarul Autovehiculului și/sau titularul Asigurării/Contractului de prestare a serviciilor de asistență rutieră.

1.14. Conducător Auto Autorizat – persoana fizică care conduce autovehiculul la momentul producerii unui eveniment acoperit, în baza acordului prealabil dat de Asigurat/Beneficiarul final sau în baza unui Contract încheiat cu acesta. Nu se vor presta servicii de către Prestator în cazul în care Conducătorul auto Autorizat se încadrează în unul dintre cazurile de excludere.

1.15. Pasager – se referă la orice persoană aflată în interiorul autovehiculului la momentul producerii evenimentului rutier. Asistența rutieră acoperă persoanele care la momentul producerii evenimentului (defecțiune tehnica tehnică, greșeală personală sau accident) se aflau în interiorul autovehiculului.

1.16. Autovehicul – reprezintă orice vehicul echipat, prin construcție, cu un motor, în scopul deplasării pe drum prin forțe proprii.

1.17. Autovehicul Comercial – Se referă la orice tip de autovehicul utilizat în scopuri comerciale pentru a transporta bunuri sau pasageri în schimbul unei remunerații, cum ar fi autovehicule pentru activități de închiriere, taxi sau autovehicule pentru livrări, servicii salvare sau pompieri, etc.

1.18. Autovehicul beneficiar – autovehicul asociat cu un o Poliță cu servicii de Asistență Rutieră incluse. Autovehiculul trebuie să îndeplinească atât la încheierea contractului, cât și pe durata derulării sale următoarele condiții:
a) să fie înmatriculat în România sau în vederea înmatriculării;
b) să aibă verificarea tehnică periodică, valabilă la momentul incidentului;
c) să aibă asigurarea obligatorie valabilă la momentul incidentului;
d) să îndeplinească condițiile de eligibilitate menționate în Produsul de Asistență Rutieră.
De asemenea, pentru a beneficia de serviciile de asistență rutieră conform prezentului contract, Autovehiculul nu trebuie să se încadreze în niciunul dintre cazurile de Excludere prevăzute în Anexa 2

1.19. Autovehicul imobilizat – este considerat Autovehiculul care are dreptul legal de a circula pe Drumurile publice, care în urma unui Caz fortuit, nu mai are capacitatea de deplasare prin forțe proprii. Cauza imobilizării poate fi:
a) Accident – un incident înregistrat în trafic pe un Drum public. Pentru clarificare se menționează că este considerat accident rutier dacă se întrunesc cumulativ următoarele condiții:
- s-a produs pe un Drum public ori și-a avut originea într-un asemenea loc;
- a avut ca urmare decesul, rănirea uneia sau mai multor persoane ori avarierea a cel puțin unui vehicul sau a generat alte pagube materiale;
- în eveniment a fost implicat cel puțin un vehicul în mișcare;
b) defecțiune tehnica tehnică – orice defect apărut spontan, de natură electrică sau mecanică, ce are ca efect imobilizarea Autovehiculului.
c) Greșeală personală – eveniment provocat din eroarea Clientului/ Conducătorului Auto Autorizat (din neatenție, inadvertență), într-o situație care nu este în legătură cu conducerea/ manevrarea în trafic a Autovehiculului și care are ca rezultat imobilizarea involuntară a autovehiculului sau face imposibilă deplasarea în condiții de securitate, cum ar fi lipsa de combustibil, alimentarea cu combustibil greșit, pierderea cheilor, închiderea cheilor în autovehicul, pană de cauciuc dubla (la doua roți).

1.20. Reședință declarată: Pentru persoana fizică înțelegem că “Reşedinţa declarată” este adresa la care persoana fizică locuiește, în eveniment a fost implicat cel puțin un vehicul în mișcare;alta decât cea de domiciliu. Pentru persoana juridică înțelegem că “Reşedinţa declarată” este adresa la care persoana juridică își desfășoară activitatea, alta decât cea a sediului social.

1.21. Avarie tehnică (Breakdown) – Orice defect apărut spontan, de natură electrică sau mecanică, ce are ca efect imobilizarea autovehicului sau, în urma avariei, continuarea călătoriei nu se poate realiza în condiții de siguranță.

1.22. Greșeală personală (Personal failure) – Orice tip de eveniment viitor, posibil dar incert, provocat din neatenție sau necunoștință de cauză sau de orice altă natură, care duce la imobilizarea autovehiculului sau face imposibilă deplasarea in conditii de securitate, cum ar fi lipsa de combustibil, alimentarea cu combustibil greșit, pierderea cheilor, închiderea cheilor în autovehicul, pană de cauciuc etc.

1.23. Atelier mobil – Un reprezentant al subcontractorului se va deplasa la fața locului să ofere mobilitate autovehiculului. Dacă autovehiculul nu-și recapătă mobilitatea, subcontractorul va transporta autovehiculul de la locul incidentului către cea mai apropiată unitate reparatoare contractată/ agreată de subcontractor.

1.24. Eveniment acoperit: incident care s-a produs în timpul perioadei de valabilitate al pachetului de Asistență Rutieră/ Asistenta la Dauna, în urma căruia se naşte dreptul la accesarea serviciilor acoperite conform condițiilor agreate.

1.25. Accident: un incident înregistrat în trafic pe un Drum public. Pentru clarificare se menționează ca este considerat accident rutier daca se întrunesc cumulativ următoarele condiții:
a:) s-a produs pe un Drum public ori și-a avut originea într-un asemenea loc
b:) a avut ca urmare decesul, rănirea uneia sau mai multor persoane ori avarierea a cel puțin un vehicul sau a generat alte pagube materiale;
c:) în eveniment a fost implicat cel puțin un vehicul în mișcare;

1.26. Tractare (Towing): Se consideră serviciu de tractare intervenţia ce necesită deplasarea vehiculului de tractare sau a platformei de intervenție, de la locul incidentului până la cel mai apropiat service în limita unui număr de km, conform condițiilor pachetului de asistență deținut. Serviciul de tractare are grad de urgenţă şi este oferit imediat ce a fost înregistrată solicitarea de accesare, dacă poliția permite ridicarea mașinii. Vehiculul de tractare ajungând la faţa locului într-un interval de maxim 3h de la înregistrarea solicitării de accesare, în condiţii meteo şi/sau trafic normale

1.27. Tractare extinsă – Este un serviciu de tractare pentru a doua mașină implicată în accident. Se aplică doar dacă șoferul autovehiculului înregistrat pe contractul de Asistență Rutieră este vinovat de producerea accidentului.

1.28. Transport pasageri – În cazul în care vehiculul este tractat la un service, se asigură transportarea pasagerilor de la locul incidentului către un hotel în apropierea service-ului sau către un mijloc de transport, în limita spațiului disponibil din mijlocul de tractare.

1.29. Transport la service – dacă în urma accesării serviciilor de Asistență Rutieră autovehiculul imobilizat a fost reparat în unitatea Service, unde a fost transportat de subcontractor. Cu scopul de a prelua Autovehiculul din unitatea reparatoare, subcontractorul va organiza și suporta costurile de deplasare la unitatea reparatoare pentru conducătorul autovehiculului identificat la momentul imobilizării.

1.30. Transportul autovehiculului – se consideră transport, intervenția pe teritoriul României, ce necesită deplasarea vehiculului de tractare sau a platformei de transport pe o distanță ce depășește limita aferentă serviciului de tractare. Acest serviciu succedă serviciului de tractare, nu are regim de urgență. Serviciul de "Transport" va fi organizat în maxim 7 zile lucrătoare.

1.31. Recuperare (Righting on the road): costurile generate de activități necesare pentru repunerea autovehiculului pe carosabil/drum public, sunt considerate „Taxe şi tarife suplimentare”. Furnizorul va informa în legătură cu aceste costuri ce vor fi suportate de Beneficiar sau Client. Pentru clarificare se menționează ca în aceste situații se intervine cu SDV-uri sau utilaje speciale de repunere pe carosabil, fără a se face referire la echipamentul standard al unui camion de intervenție.

1.32. Servicii la cerere – Clientul poate solicita "Servicii la cerere". Serviciile la cerere nu sunt incluse in costul serviciului, acestea fiind comunicate clientului si organizarea lor va fi efectuata doar dupa plata acestora in avans de catre client

1.33. Servicii incluse în Abonament – În cadrul fiecăruia dintre Abonamentele ACR, ACR va presta Serviciile specifice până la valoarea echivalentă limitei descrise în Anexa nr. 1.1-b, iar Clienții Beneficiarului vor suporta și plăti direct către ACR sumele care depășesc nivelul maxim al valorii Serviciilor acoperite prin Abonament;

1.34. Pana de cauciuc: avarierea uneia dintre cele patru roti montate pe autoturism, ce duce la imobilizarea acestuia. Avarie ce poate fi reparata prin operatiuni specifice de vulcanizare.

2. Obiectul Contractului

2.1. Obiectul contractului il reprezinta prestarea de servicii auxiliare activitatii de asigurare. Serviciile includ evaluarea riscurilor si a pagubelor, medierea si ajustarea pierderii, intermedierea unor servicii complementare si sau auxiliare (asistenta rutiera prin care intelegem redarea mobilitatii detinatorului serviciului, asistenta juridica), evaluarea riscului de asigurare si a pagubelor. Utilizatorul intelege si accepta ca prezentul contract nu reprezinta un contract de asigurare in intelesul Legii nr. 136/1995 si ca Prestatorul nu este un asigurator in intelesul aceluiasi act normativ.

3. Termenul Contractului

Prezentul contract intra in vigoare la data la care ambele parti il semneaza sau il accepta in alta maniera prevazuta de lege sau de prezentele conditii si va fi valabil pentru o perioada egala cu perioada pentru care s-a convenit la achizitia si serviciilor platite, respectiv pana la data incetarii in una din modalitatile prevazute in prezentul contract. In cazul in care la data expirarii serviciului sau incetarii acestuia din orice motiv (cu exceptia anularii/constatarii nulitatii acesteia) exista unul sau mai multe dosare de dauna sau asistenta deschise, prezentul contract isi va produce efectele pana la data inchiderii acestora.

4. Declaratii si garantii

4.1. Fiecare parte reprezinta si garanteaza in mod permanent in folosul si pentru cealalta ca:

4.1.1. Functioneaza si este organizata corespunzator cu respectarea legislatiei locale unde a fost inregistrata sau infiintata. Fiecare parte are capacitatea de a incheia si a executa acest Contract si de a-si indeplini obligatiile decurgand din acesta. Indeplinirea obligatiilor decurgand din acest Contract nu incalca si nu contravin nici unei dispozitii legale aplicabile, nici unei prevederi din statut si regulamente sau altor documente constitutive similare, nici unei hotarari judecatoresti sau a unei autoritati administrative aplicabile partii respective.

4.1.2. Toate aprobarile necesare pentru a permite partilor sa incheie si sa indeplineasca obligatiile decurgand din acest contract au fost obtinute si sunt in vigoare, iar toate conditiile pentru aceste autorizatii au fost indeplinite; acest Contract da nastere unor obligatii valabile.

4.2. Pentru a utiliza serviciul prin intermediul aplicatiei (softului) veti avea nevoie de un dispozitiv care intrunește cerintele de sistem si de compatibilitate mentionate pe site-ul www.daune.expert, care se pot modifica periodic, de acces activ la internet si de un software compatibil. Capacitatea de a utiliza serviciul de asistenta “Daune.Expert” si performantele acestuia pot fi afectate de acesti factori. Indeplinirea acestor cerinte de sistem este responsabilitatea dumneavoastra. Utilizatorul declara ca terminalul sau permite descarcarea si utilizarea corespunzatoare a serviciului de asistenta “Daune.Expert” prin intermediul aplicatiei. Puteti sa utilizati serviciului de asistenta “Daune.Expert” prin intermediul aplicatiei pe dispozitivul mobil (telefon, tableta, etc.), computer sau alt dispozitiv compatibil cu sistemele de operare Android si IOS.

4.3. Orice consecinte a neindeplinirii acestor conditii care afecteaza utilizarea serviciului si/sau prestarea serviciilor nu pot si nu vor fi imputate Prestatorului.

4.4. Utilizatorul declara ca a luat cunostiinta de prezentele conditii contractuale si ca acestea nu pot fi modificate decat prin postarea noilor conditii sau a modificarilor pe site-ul www.daune.expert, modificari care se vor aplica imediat. Continuarea utilizarii aplicatiei si/sau solicitarea de servicii reprezinta acordul Utilizatorului asupra termenilor si conditiilor.

4.5. Utilizatorul declara ca informatiile si/sau furnizate la deschiderea Contului de Utilizator si/sau pe parcursul prestarii serviciilor sunt reale si complete si se obliga sa notifice Prestatorul cu privire la orice modificare a acestora.

4.6. Fiecare din partile prezentului contract va despagubi cealalta parte pentru orice pierdere, raspundere sau cost care ar putea rezulta din incalcarea garantiilor continute in prezentul articol 4 si va notifica cealalta parte cu privire la incalcarea sau riscul de a fi incalcat prezentul articol 4.

4.7. Utilizatorul declara ca a luat cunostiinta si accepta ca orice corespondenta de orice fel cu Prestatorul si/sau angajatii Prestatorului, inclusiv dar fara a se limita la telefon, mail, fax, va fi inregistrata si arhivata de catre Prestator. Utilizatorul declara ca a luat cunostiinta si accepta ca orice corespondenta cu angajatii Prestatorului are drept scop informarea si rezolvarea unor probleme de ordin tehnic si nu constituie si nu pot fi interpretate ca modificari si/sau completari ale prezentelor conditii contractuale.

4.8. Utilizatorul declara ca a parcurs clauzele contractuale si ca nu are solicitari de modificare a acestora, considerand ca a negociat continutul acestora, in intelesul art. 4 din Legea nr. 193/2000.

4.9. Utilizatorul este de acord ca datele sale personale sa ii fie prelucrate de catre Comisionar in conditiile si cu respectarea Legii nr. 506/2004.

5. DESCRIEREA SERVICIILOR

5.1. Serviciile vor fi furnizate de către Prestator 24 de ore din 24 de ore, 365 de zile pe an.

5.2. Pachetele de Servicii sunt valabile pentru:

5.2.1 Autovehicule înmatriculate în România;

5.2.2 Autovehicule cu masa totală autorizată de maxim 3,5 tone, înălțime maximă 2,4 m, lungime maximă 5,5 m;

5.2.3 Autovehicule cu un numărul maxim de 7 locuri.

5.3. Serviciile vor fi furnizate în limitele teritoriului (”Teritoriul”).

5.3.1 România, Bulgaria si Grecia (continental si insular);

5.4. Contractul nu acoperă Serviciile în legătură cu nici unul dintre cazurile generale şi/sau speciale de excludere menţionate în Anexa nr. 2 ataşată prezentului. Cu toate acestea Părţile convin că Beneficiarul va informa Clienții cu privire la faptul că subcontractorul va putea furniza astfel de Servicii contra cost.

6. CONDIŢII DE INTERVENŢIE

6.1. Intervenţia se asigură de către Prestator, în situaţiile si limitele pachetului de Asistență deținut de asigurat detaliate în Anexa nr. 1

6.2. În scopul prezentului Contract, în legătură cu prestarea Serviciilor de Asistență Rutieră care fac obiectul prezentei Anexe, se consideră situaţii relevante orice tip de incident din trafic, care s-a produs în timpul perioadei de valabilitate al pachetului de Asistență Rutieră, în urma căruia se naşte dreptul la accesarea serviciilor acoperite conform condițiilor agreate.

6.3. Intervenţiile vor fi organizate de subcontractor prin intermediul unor furnizori agreaţi. Intervenția va începe din momentul primirii apelului telefonic. Echipa de intervenție va ajunge la fața locului, menționat de Utilizator în maxim 3 ore. Timpul de răspuns poate varia în funcție de distanța sau situațiile în care se constată blocaje în trafic, condiții meteo nefavorabile sau alte evenimente ce pot influența în mod obiectiv desfășurarea intervenției. Solicitarea telefonică se va face prin Centrul de Apeluri de Urgenţă, la numărul de telefon 031/9997. Centrul de Apeluri de Urgenţă va funcționa 24 de ore/zi.

7. LISTA DETALIATA A SERVICIILOR OFERITE:

7.1.
a) Serviciu conex asigurarilor pentru faza postvanzare de tip “Claim Assesment” (mediere la dauna);- pe teritoriul Romaniei
b) Asistenta la deschidere dosar dauna prin intermediul aplicatiei “DAUNE.expert” – pe teritoriul Romaniei
c) Asistenta telefonica de specialitate in caz de dauna (call center “Daune.expert”), asistenta la deschiderea dosarului de dauna prin intermediul call center (031)9997;
d) Tractare gratuita a autovehiculului cu masa maxima autorizata de 3.5t sau 7 locuri, atat pentru soferul vinovat cat si pentru soferul pagubit (daca autovehiculul nu mai este deplasabil in urma unui accident rutier) pana la cel mai apropiat service sau loc de adapostire CONFORM Anexa Nr. 1;
e) Tractare gratuita a autoturismului cu max 7 locuri, in cazul unei defectiuni tehnice/greseli personale, pana la cel mai apropiat service sau loc de adapostire CONFORM Anexa Nr. 1;
f) Recuperare CONFORM Anexa Nr. 1
g) Adapostire/Parcare: CONFORM Anexa Nr. 1
h) Transport pasageri: CONFORM Anexa 1
i) Mandatare reprezentant al serviciului de asistenta “Daune.expert” pentru reprezentarea pagubitului in fata Asiguratorului, doar pe teritoriul Romaniei
j) Programarea pentru constatare in fata Asiguratorului (prezenta Beneficiarului la Asigurator este obligatorie); In functie de societatea de asigurari la care urmeaza sa se deschida dosarul de dauna, este posibil sa fie necesar apelul direct al pagubitului.
k) Asistarea clientului la deschiderea dosarului de dauna la societatea de asigurari (prezenta poate fi obligatorie), doar pe teritoriul Romaniei
l) Reprezentarea atat a soferului pagubit cat si a celui vinovat in fata asiguratorului; doar pe teritoriul Romaniei
m) Asistenta beneficiarului despagubirii in fazele intocmirii devizelor de reparatii, alegerea solutiilor tehnice de reparatie corespunzatoare si in alegerea unei unitati service corespunzatoare; doar pe teritoriul Romaniei
n) Monitorizarea reparatiei autoturismului in service si raportarea ritmica catre beneficiar a stadiului reparatiei; doar pe teritoriul Romaniei
o) Notificarea beneficiarului despagubirii referitor la preluarea autovehiculului din service; doar pe teritoriul Romaniei

7.2. Serviciile vor fi prestate de catre Prestator doar pentru un singur vehicul aflat in proprietatea sau folosinta Utilizatorului.

8. OBLIGAŢIILE FURNIZORULUI

8.1. Furnizorul se obligă să organizeze prestarea Serviciilor conform termenilor, condiţiilor şi specificaţiilor disponibile conform Abonamentului, așa cum sunt acestea descrise în Anexa nr. 1, întotdeauna la cele mai înalte standarde profesionale.

8.2. Serviciile pentru vehicule vor fi prestate către Utilizator şi către orice persoană care utilizează vehiculul acestuia, cu condiţia ca aceasta să fie acreditat și să îndeplinească condițiile legale de utilizare pentru categoria de vehicul asigurată.

8.3. Furnizorul va asigura Serviciile cu condiţia ca vehiculul să fie direct accesibil pentru un camion standard de tractare, respectiv pentru un vehicul standard de intervenţii la faţa locului.

8.4. Operatorul Centrului de Apeluri de Urgenţă va efectua o evaluare prealabilă a situaţiei de urgenţă notificată de Client, situaţie care va fi confirmată la faţa locului de membrii echipei de intervenţie. Membrii echipei de intervenţie vor decide tipul de Servicii necesare pentru remedierea cauzei care a generat situaţia de urgenţă, conform Abonamentului aplicabil şi conform prevederilor acestui Contract.

8.5. Furnizorul va decide în mod independent în privinţa tipului de serviciu necesar pentru vehiculul localizat în amplasamente fără pavaj sau în condiţii de relief şi/sau infrastructură dificile.

8.6. Furnizorul va informa Beneficiarul, în mod rezonabil şi direct, cu privire la stadiul şi/sau îndeplinirea Serviciilor prestate, daca acesta solicită acest lucru.

8.7. Furnizorul va obţine şi menţine în vigoare, pe întreaga durată a acestui Contract, poliţă de asigurare de cel puţin 100.000 EUR.

8.8. Furnizorul va decide în mod independent în privinţa tipului de serviciu necesar pentru vehicul, conform Abonamentului aferent şi prevederilor prezentului Contract.

9. OBLIGAŢIILE BENEFICIARULUI

9.1. Notificarea telefonică către Prestator prin intermediul Centrului de Apeluri de Urgenţă, în legătură cu apariția situațiilor de urgență, sa se realizeze la momentul și din locul incidentului.

9.1.1. să acţioneze conform instrucțiunilor operatorului Centrului de Apeluri de Urgență;

9.1.2. să nu modifice, fără instrucţiuni speciale din partea operatorului Centrului de Apeluri de Urgenţă al Prestatorului, situaţia de fapt survenită în urma evenimentului, cu excepţia cazurilor în care este posibil pentru Beneficiari luarea unor măsuri imediate pentru a limita daunele și/sau efectele daunelor prin intervenţia unor terţi la cererea acestora, cu acordul prealabil al operatorului Centrului de Apeluri de Ugenţă, costurile unor astfel de intervenţii fiind suportate de subcontractor în limitele Abonamentului. Pentru clarificare, Operatorul Call Center îl va informa pe Client ce acte sunt necesare și forma acestora.

9.2. Beneficiarul se obligă să ofere Prestatorului toate informațiile necesare identificării Produsului de Asistență Rutieră asociat cu Autovehiculul imobilizat și natura incidentului care a dus la imobilizare:

10. LIMITAREA RASPUNDERII

10.1. Prestatorul nu raspunde pentru realitatea si corectitudinea datelor si/sau informatiilor furnizate de Utilizator.

10.2. Prestatorul nu raspunde pentru prejudiciile pe care le-ar putea suferi Utilizatorul ca urmare a lipsei de calitate sau a discontinuitatii conexiunii la internet sau a atacurilor informatice asupra site-ului.

10.3. Prestatorul nu raspunde pentru prejudiciile pe care le-ar putea suferi Utilizatorul ca urmare a dezvaluirii de catre Utilizator catre terte parti a datelor personale, a parolelor de acces si de autentificare sau in cazul in care virusi sau alte programe informatice compromit integralitatea si confidentialitatea accesului Utilizatorului la serviciul de asistenta “Travel Doc Assist” sau care permit persoanelor neautorizate sa acceseze in mod fraudulos Contul Utilizatorului.

10.4. Prestatorul nu raspunde pentru intarzierile, intreruperile sau alte probleme de functionare ale dispozitivului folosit de catre Utilizator sau a mijloacelor de comunicare intre Prestator si orice alta persoana sau entitate.

11. RAPOARTE SI ALTE COMUNICARI

11.1. Prestatorul va furniza Utilizatorului, prin intermediul serviciului de asistenta “Travel Doc Assist” rapoarte care vor cuprinde:
(i) Informatii despre stadiul dosarului de dauna;
(ii) Imagini si descrieri ale stadiului reparatiei autovehicului;
Totodata, aceste rapoarte pot fi accesate si descarcate de catre Utilizator prin intermediul programul informatic (soft) –aplicatia ”DAUNE.expert”

11.2. Utilizatorul poate primi prin intermediul aplicatiei “DAUNE EXPERT” diverse comunicari inclusiv cele legate de modificari ale taxelor si comisioanelor prevazute la art. 12.

12. TAXE si COMISIOANE

12.1 Pentru serviciile prestate in conformitate cu prevederile prezentului contract, Prestatorul este indreptatit la comisioanele postate pe site-ul https://www.daune.expert, despre care Utilizatorul a luat cunostiinta si le-a acceptat.

12.2. Prestatorul va comunica Utilizatorului prin intermediul aplicatiei “DAUNE EXPERT” sau prin orice alt mijloc de comunicare prevazut in prezentele conditii orice modificare a comisioanelor. Lipsa raspunsului Utilizatorului in termen de 5 zile de la data primirii notificarii de la Prestator, este considerata acceptul Utilizatorului cu privire la modificarea comisioanelor. In cazul in care Clientul nu este de acord cu noile comisioane, acesta poate notifica incetarea prezentului contract.
Descarcarea serviciului de asistenta “Travel Doc Assist” prin intermediul programului soft (aplicatie) este gratuita. Este posibil sa vi se aplice taxe pentru date sau acces de catre terte parti (cum ar fi furnizorul dvs. de internet sau operatorul de telefonie mobila) pentru descarcarea si utilizarea aplicatiei, inclusiv dar fara a se limita la incarcarea si transmiterea unor fisiere. De exemplu, vi se pot aplica astfel de taxe daca utilizati servicii oferite prin intermediul aplicatiei pe dispozitive sau prin intermediul unor servicii terta parte. Toate aceste taxe cad in responsabilitatea dvs.

12.3. Orice plata achitata in avans de catre Client, ca urmare a manifestarii de vointa a acestuia de utilizare a serviciului de asistenta “Daune.Expert”, nu va fi rambursata de catre Prestator in situatia in care Clientul nu foloseste serviciul pe perioada valabilitatii contractului.

13. Forta Majora

Nici una dintre parti nu va fi raspunzatoare fata de cealalta pentru nicio pierdere, obligatie sau costuri suferite de aceasta a doua parte in urma neindeplinirii oricareia dintre obligatiile primei parti din acest contract cand aceasta neindeplinire este rezultatul oricarui eveniment sau cauza independenta de controlul acestei parti, incluzand, dar fara a se limita la catastrofe naturale, defectiuni in telecomunicatie sau in sistemul IT, sau acte ale autoritatilor nationale sau supranationale.

14. Legislatia Aplicabila

Acest contract este guvernat de si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

15. Jurisdictie

15.1. Orice diferend intervenit intre parti in legatura cu interpretarea, incheierea, executarea sau incetarea prezentului contract va fi solutionat in primul rand pe cale amiabila.

15.2. In situatia in care diferendul nu se solutioneaza pe cale amiabila, el va fi supus instantelor romane competente de la sediul Prestatorului.

16. Incetarea si rezilierea contractului

16.1. Acest contract inceteaza:
(i) prin acordul scris al partilor;
(ii) prin denuntarea unilaterala de catre Prestator printr-o notificare de incetare transmisa Utilizatorului cu 1 zi inainte de data incetarii, in conditiile in care Utilizatorul nu furnizeaza datele, informatiile si/sau documentele necesare prestarii serviciilor;
(iii) prin rezilierea de drept, fara nicio alta formalitate si fara interventia vreunei instante judecatoresti, in cazul in care Utilizatorul nu indeplineste, indeplineste necorespunzator sau incalca obligatiile prevazute in sarcina sa in prezentul contract si nu remediaza situatia de neindeplinire/incalcare a obligatiilor in termen de cel mult 5 zile de la data solicitarii de remediere.

16.2. Incetarea contractului nu exonereaza partile de indeplinirea obligatiilor contractuale ce le revin pana la data incetarii contractului.

17. Notificari

Orice solicitare, document sau comunicare va fi facuta prin intermediul programulului soft (aplicatie) a serviciului de asistenta “DAUNE EXPERT” si/sau la adresele postale si/sau de mail ori la numarul de telefon furnizat de Utilizator la momentul crearii contului sau pe parcursul prestarii serviciilor.
Toate comunicarile in legatura cu prezentul contract vor fi efectuate in limba romana.

18. Dispozitii finale

18.1. Prezentul Contract constituie intregul acord al partilor in ceea ce priveste furnizarea de servicii specifice activitatii de evaluare a riscului de asigurare si a pagubelor. Prezentul Contract inlocuieste orice contract sau acord incheiat anterior de parti, care va inceta astfel sa aiba efect.

18.2. Daca una dintre prevederile prezentului contract este declarata nula sau imposibil de executat potrivit unei hotarari judecatoresti, o astfel de invaliditate nu va afecta validitatea sau forta executorie a restului prezentului Contract.

18.3. Neexercitarea de catre oricare din parti a unui drept care ii revine in baza prezentului contract nu reprezinta o renuntare la acel drept.

18.4. Utilizatorul, avand la cunostinta natura operatiunilor avute in vedere de prezentul contract, declara ca isi asuma, prin semnarea prezentului contract, riscul oricaror schimbari a imprejurarilor in care este incheiat acest contract, in conformitate cu art. 1271 alin. (3) lit. c) din Codul Civil, si renunta la invocarea impreviziunii in legatura cu acest contract.

18.5. Fiecare imputernicire, autorizare sau instructiune de natura mandatului data de Utilizator catre Prestator prin intermediul sau in legatura cu prezentul contract se considera a fi data pe intreaga perioada de timp a raporturilor contractuale dintre Prestator si Utilizator. Prevederile art. 2015 Cod Civil nu sunt aplicabile pentru nicio astfel de imputernicire, autorizare sau instructiune.