FAQ

Asistenta in caz de dauna

In eventualitatea implicarii intr-un accident rutier, fie ca aveti calitatea de pagubit, fie ca sunteti vinovat de producerea acestuia, aveti la dispozitie doua modalitati de a accesa serviciul ARODEC by DAUNE.expert:
- Call center dedicat 24h/24, 7zile/7, 365 zile/an
- Aplicatie mobila DAUNE.expert disponibila pentru orice model de telefon tip smartphone
Un operator call center DAUNE.expert, va v-a informa cu privire la aspectele pe care trebuie sa le urmariti la locul accidentului si documentatia pe care trebuie sa o intocmiti.
Recomandam ca la momentul initierii apelului catre DAUNE.expert sa cunoasteti numerele de inmatriculare ale autovehiculelor implicate in accidentul rutier, precum si marca, modelul autovehiculelor, dar totodata si numele asiguratorilor si numarul politelor de asigurare RCA. De asemenea, numele, adresa si un numar de telefon al unor eventuali martori nu ar fi de neglijat Dosarul de daune se poate deschide prin intermediul aplicatiei DAUNE.expert , cea mai noua solutie destinata soferilor si unica de acest tip, care va vine in sprijin indiferent de ora sau locul evenimentului , si daca va faceti sau nu vinovat de producerea accidentului.
Pentru a deschide dosarul de dauna, operatorul sau aplicatia DAUNE.expert va v-a solicita un set de documente necesare(ex.: constatarea amiabila, RCA vinovat etc.) pentru efectuarea demersurilor necesare. Odata primite documentele, se va efectua deschiderea dosarului de dauna si programarea la asigurator in vederea efectuarii constatarii avariilor. Odata efctuata programarea si informarea clientului cu privire la data, ora si locatia, clientul va fi asistat la constatare si stabilirea solutiilor tehnice de reparatie de un consilier dedicat care va fi prezent in fata asiguratorului.Ulterior  va vom fi alaturi pana la recuperarea prejudiciului in  toate aspcetele legate de dosarul de dauna.